Διαδρομές Lesvos Trail 2024

Lesvos Trail - 15 km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 26.05.2024 – ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10.00 π.μ.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ, ΑΓ.ΑΝΝΑ, ΣΚΑΜΝΙΑ, ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ, ΡΑΧΕΣ, ΣΚΑΛΑ ΣΚΑΜΝΙΑΣ, ΣΚΑΜΝΙΑ, ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ, ΠΑΛΙΟ ΧΩΡΙΟ, ΠΛΑΤΑΝΟΔΑΣΟΣ, ΑΓ.ΑΝΝΑ, ΜΑΡΩΝΙΑ, ΣΚΑΜΝΙΑ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, ΠΡΟΦ.ΗΛΙΑΣ, ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ, ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ, ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΡΑΧΕΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ, ΠΑΡΑΛΙΑ, ΣΚΑΛΑ ΣΚΑΜΝΙΑ, ΧΑΛΑΤΣΕΣ, ΣΚΑΜΝΙΑ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, ΠΡΟΦ.ΗΛΙΑΣ, ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ, ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ.

Κατηγορίες Αθλητών:
Άνδρες: α. 18-39 ετών, β. 40-49 γ. 50 ετών και άνω.

(Για κάθε κατηγορία το όριο είναι 6 αθλητές, σε αντίθετη περίπτωση οι κατηγορίες συγχωνεύονται)

Γυναίκες: μία κατηγορία 18 ετών και άνω

Περιγραφή:

Η διαδρομή του LESVOS TRAIL 15 km διασχίζει την βόρειο ανατολική πλαγιά του Λεπετύμνου και συνιστάται για εκείνους που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε νέες διαδρομές, αλλά και στους έμπειρους που στοχεύουν ψηλά.  Η εκκίνηση από την πλατεία του Λεπέτυμνου, ακολουθώντας τον κεντρικό δρόμο για την έξοδο του χωριού, στα πρώτα μέτρα στρίβουμε δεξιά σε μονοπάτι στενό ανηφορικό που σε λίγα μέτρα μας οδηγεί στον κεντρικό δρόμο προς Μόλυβο, όπου τον διασχίζουμε κάθετα και ακολουθούμε το πλακόστρωτο που μας ανεβάζει στο παλιό εγκαταλειμμένο χωριό Χάλικας. Στην συνέχεια, ακολουθώντας το παλιό μονοπάτι στρίβουμε αριστερά σε αγροτικό δρόμο και συναντάμε τις αρχές ενός πλατανόδασος. Η Αγ. Άννα, το μικρό ξωκλήσι που χάρισε το όνομά της στην περιοχή, ξεκινά το μεγάλο μονοπάτι με κατεύθυνση την Σκαμνιά. Η διαδρομή με πολύ θέα προς το γαλάζιο στενό μεταξύ Λέσβου και Τουρκίας μας προσφέρει φυσικές και γεωλογικές εναλλαγές. Από τα πλατάνια και τις καρυδιές, στις ελιές και τις βελανιδιές. Η περιοχή Μαρώνια, που διασχίζει το μονοπάτι ήταν μεγάλη οικονομική στήριξη της περιοχής με την ήπια μορφολογία που έδινε στους κατοίκους την άνεση να την εκμεταλλευτούν. Καλά διατηρημένο πλακόστρωτο στα περισσότερα μέτρα το μονοπάτι, όμως θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα πατήματα σας μιας και η ταχύτητα λόγο της κλίσης θα σας παρασύρει σε γρήγορους διασκελισμούς. Στην Σκαμνιά, στην έξοδο του μονοπατιού, θα βρούμε τον πρώτο σταθμό S1, στον κεντρικό δρόμο, έχοντας διανύσει τα πρώτα 3.1 χλμ.  Λίγο νερό ανάκτηση των δυνάμεων και το δεύτερο μονοπάτι μας περιμένει. Είμαστε χαμηλότερα από το πρώτο και τρέχουμε παράλληλα βόρεια προς τον Λεπέτυμνο. Οι ελιές κυριαρχούν με ηπιότερες κλήσης και στόχος μας είναι να κερδίσουμε χρόνο αλλά με σύνεση για την υπόλοιπη διαδρομή. Λίγα μέτρα πριν το Λεπέτυμνο, η Κρύα Βρύση θα μας δροσίσει με τα βαθύσκιωτα πλατάνια και την δροσιά της περιοχής. Λίγα ανηφορικά μέτρα και φτάσαμε στον χώρο της εκκίνησης. Ιδιαίτερη προσοχή στην σήμανση ώστε να ακολουθήσουμε την δικιά μας πορεία του Lesvos trail και να βρεθούμε δίπλα στην εκκίνηση και στον δεύτερο σταθμό S2. Σε αυτό το σημείο έχουμε καλύψει τα πρώτα 6 χλμ και 340 μέτρα υψομετρικού της διαδρομής και θα πρέπει να τα έχουμε τρέξει σε λιγότερο από 55 λεπτά ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε τον αγώνα. Από εκεί και μέχρι τον τρίτο σταθμό S3 στην Σκάλα Σκαμνιάς, ιδιαίτερη προσοχή στο κατηφορικό μονοπάτι. Πολύ παλιό και όχι καλά διατηρημένο όπου οι «παγίδες» είναι συνεχόμενες και εντείνουν την προσοχή μας.   Όμως τα 1.7 χλμ θα περάσουν γρήγορα και θα κατηφορίσουμε προς την παραλία από αγροτικό χωματόδρομο. Βρισκόμαστε στο 9.3 χλμ στο S3 στην Σκάλα Σκαμνιάς και αρχίζει το μεγάλο ανηφορικό μονοπάτι προς την Σκαμνιά και τον τέταρτο σταθμό που είναι κοινός με τον πρώτο. Ο σταθμός S4 στο 12o χλμ, μας δίνει ανάσες και ακολουθώντας το ήδη γνωστό μονοπάτι, μιας και το τρέξαμε πριν λίγα χιλιόμετρά, μας οδηγεί στον τερματισμό έχοντας κατακτήσει την διαδρομή των 15 χλμ και 760 υψομετρικών μέτρων.

LEPETYMNOS RUN - 6 km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 26.05.2024 ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10:00 π.μ.

ΤΟΠΟΣ: : ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ, ΑΓ.ΑΝΝΑ, ΣΚΑΜΝΙΑ, ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ

Κατηγορίες Αθλητών:
Άνδρες: α. 18-39 ετών, β. 40  ετών και άνω.

Γυναίκες: μία κατηγορία 18 ετών και άνω

Περιγραφή:

Η διαδρομή του LEPETYMNOS RUN 6 km διασχίζει την βόρειο ανατολική πλαγιά του Λεπέτυμνου και συνιστάται για εκείνους που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε νέες διαδρομές αλλά και στους έμπειρους που στοχεύουν ψηλά.  Η εκκίνηση από την πλατεία του Λεπέτυμνου ακολουθώντας τον κεντρικό δρόμο για την έξοδο του χωριού στα πρώτα μέτρα στρίβουμε δεξιά σε μονοπάτι στενό ανηφορικό που σε λίγα μέτρα μας οδηγεί στον κεντρικό δρόμο προς Μόλυβο όπου τον διασχίζουμε κάθετα και ακολουθούμε το πλακόστρωτο που μας ανεβάζει στο παλιό εγκαταλειμμένο χωριό Χάλικας. Στην συνέχεια ακολουθώντας το παλιό μονοπάτι στρίβουμε αριστερά σε αγροτικό δρόμο και συναντάμε τις αρχές ενός πλατανόδασος. Η Αγ. Άννη, το μικρό ξωκλήσι που χάρισε το όνομά της στην περιοχή, ξεκινά το μεγάλο μονοπάτι με κατεύθυνση την Σκαμνιά. Η διαδρομή με πολύ θέα προς το γαλάζιο στενό μεταξύ Λέσβου και Τουρκίας μας προσφέρει φυσικές και γεωλογικές εναλλαγές. Από τα πλατάνια και τις καρυδιές, στις ελιές και τις βελανιδιές. Η περιοχή Μαρώνια  που διασχίζει το μονοπάτι ήταν μεγάλη οικονομική στήριξη της περιοχής με την ήπια μορφολογία που έδινε στους κατοίκους την άνεση να την εκμεταλλευτούν. Καλά διατηρημένο πλακόστρωτο στα περισσότερα μέτρα το μονοπάτι, όμως θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα πατήματα σας μιας και η ταχύτητα λόγο της κλίσης θα σας παρασύρει σε γρήγορους διασκελισμούς. Στην Σκαμνιά, στην έξοδο του μονοπατιού, θα βρούμε τον πρώτο σταθμό S1, στον κεντρικό δρόμο, έχοντας διανύσει τα πρώτα 3.1 χλμ.  Λίγο νερό ανάκτηση των δυνάμεων και το δεύτερο μονοπάτι μας περιμένει. Είμαστε χαμηλότερα από το πρώτο και τρέχουμε παράλληλα βόρεια προς τον Λεπέτυμνο. Οι ελιές κυριαρχούν με ηπιότερες κλήσης και στόχος μας είναι να κερδίσουμε χρόνο αλλά με σύνεση για την υπόλοιπη διαδρομή. Λίγα μέτρα πριν το Λεπέτυμνο η Κρύα Βρύση θα μας δροσίσει με τα βαθύσκιωτα πλατάνια και την δροσιά της περιοχής. Ο τερματισμός μας περιμένει χρειάζεται τώρα στο τέλος  ιδιαίτερη προσοχή στην σήμανση ώστε να ακολουθήσουμε την δικιά μας πορεία και όχι του Lesvos trail και να βρεθούμε στον τερματισμό έχοντας διανύσει 6 χλμ και 340 υψομετρικά μέτρα.

LEPETYMNOS RUN KIDS 1 km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 26.05.2024, ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10:30 π.μ.

ΤΟΠΟΣ: ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ

α. Αγόρια από 7 έως 10 ετών και

β. Κορίτσια από 7 έως 10 ετών.

γ. Αγόρια από 11 έως 12 ετών και

δ. Κορίτσια από 11 έως 12 ετών.

Στον αγώνα LEPETIMNOS RUN KIDS τα παιδιά για να συμμετάσχουν χρειάζονται υπεύθυνη δήλωση γονέα και την παρουσία του