LesvosTrail 2022

Lesvos Trail - 17 km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 22.05.2022 – ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10.00

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: ΠΕΤΡΑ, ΛΙΓΩΝΑ, ΒΑΦΕΙΟΣ, ΟΡΕΙΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΥ, ΑΓ. ΦΩΤΙΑ, ΠΕΤΡΑ.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΑΣ, ΠΑΡΑΛΙΑ, ΛΙΓΩΝΑ, ΠΟΡΤΕΣ, ΛΙΜΝΕΣ, ΛΑΓΟΣ, ΒΑΦΕΙΟΣ, ΛΙΜΝΟΔΕΞΑΜΕΝΗ, ΑΓ.ΦΩΤΙΑ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΑΣ, ΠΑΡΑΛΙΑ.

Κατηγορίες Αθλητών:
Άνδρες: α. 18-39 ετών, β. 40-49 γ. 50 ετών και άνω.

(Για κάθε κατηγορία το όριο είναι 6 αθλητές, σε αντίθετη περίπτωση οι κατηγορίες συγχωνεύονται)

Γυναίκες: μία κατηγορία 18 ετών και άνω

Περιγραφή:

Η διαδρομή του LESVOS TRAIL 17 km διασχίζει την βόρειο δυτική πλαγιά του Λεπέτυμνου και συνιστάται για εκείνους που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε κάτι νέο αλλά και στους έμπειρους που στοχεύουν ψηλά.  Η εκκίνηση από την πλατεία Ηρώων της Πέτρας  προς το σοκάκι της Παναγίας της Πέτρας  διασχίζουμε τον οικισμό και στρίβουμε αριστερά στον κεντρικό δρόμο προς Μόλυβο (στην διακλάδωση  προς Πετρί). Στην συνέχεια στρίβουμε δεξιά στον πρώτο δρόμο προς Γυμνάσιο-Λύκειο και στην συνέχεια ανηφορίζουμε το πλακόστρωτο για Αγία Φωτιά στα 2 χλμ. της διαδρομής. Συνεχίζουμε δεξιά προς τις πηγές Λιγώνα, ανακαλύπτοντας τους δεκάδες νερόμυλους και στο μονοπάτι προς πόρτες (Βαφειό) στα 3.5 χλμ. στρίβουμε αριστερά ανηφορίζοντας. Συνεχίζουμε για Βαφειό από τον χωματόδρομο και στρίβουμε δεξιά στο μονοπάτι που ανεβαίνει για λίμνες (Στύψη) στα 6.5 χλμ. Η κλίση σε αρκετά σημεία είναι έντονη και χρειάζεται προσοχή. Στις Λίμνες στα 7.2 χλμ. στρίβουμε αριστερά και βρίσκουμε το μονοπάτι που κατεβαίνει στην πηγή Λαγού και Βαφειό μετά από 500 μέτρα. Το σημείο αυτό είναι το υψηλότερο της διαδρομής στα 640 μέτρα στα 7.7 χλμ. και αρχίζουμε το κατηφορικό τμήμα της διαδρομής. Το μονοπάτι είναι γρήγορο , διασκεδαστικό και με εναλλαγές του τοπίου. Μετά από 2 χλμ. μας οδηγεί στον Βαφειό έχοντας κατέβει στα 320 μέτρα υψόμετρο.  Τελειώνοντας το μονοπάτι κατευθυνόμαστε αριστερά στο αγροτικό δρόμο, πάνω από τον Βαφειό, και στρίβουμε δεξιά τον κατηφορικό χωματόδρομο για το μονοπάτι Μίξας. Αυτό το μονοπάτι είναι βαθύσκιωτο με βράχους μικρούς και μεγάλους και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Στα 13 χλμ. της διαδρομής με θέα τον κάμπο της Πέτρας, ακολουθούμε το πλακόστρωτο από την Αγ. Φωτιά όπου η ταχύτητα και η σωστή επιλογή στα πατήματα πάνω στις πλάκες, θα μας φέρουν γρήγορα στην παραλία της Πέτρας και στον τερματισμό της διαδρομής έχοντας διανύσει 17 απολαυστικά χιλιόμετρα στα ηφαιστειακά πετρώματα της καλντέρας του Λεπέτυμνου και ανέβει 750 συνολικά μέτρα.

Petra Run - 10km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 22.05.2022, ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10:00 π.μ.

ΤΟΠΟΣ: ΠΕΤΡΑ, ΛΙΓΩΝΑ, ΠΕΤΡΑ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΑΣ, ΠΑΡΑΛΙΑ, ΛΙΓΩΝΑ, ΠΟΡΤΕΣ, ΛΙΜΝΟΔΕΞΑΜΕΝΗ, ΑΓΙΑ ΦΩΤΙΑ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΑΣ, ΠΑΡΑΛΙΑ.

Κατηγορίες Αθλητών:
Άνδρες: α. 18-39 ετών, β. 40  ετών και άνω.

Γυναίκες: μία κατηγορία 18 ετών και άνω

Περιγραφή:

Η διαδρομή PETRA RUN 10 km είναι για όλους. Είναι για εκείνους που θέλουν να δοκιμάσουν πρώτη φορά το τρέξιμο στο βουνό σε μονοπάτια, αλλά και σε αυτούς που γνωρίσουν και έχουν την εμπειρία και αναζητάνε κάτι γρήγορο και εντυπωσιακό. Η εκκίνηση από την πλατεία Ηρώων της Πέτρας  προς το σοκάκι της Παναγίας της Πέτρας  διασχίζουμε τον οικισμό και στρίβουμε αριστερά στον κεντρικό δρόμο προς Μόλυβο(στην διακλάδωση  προς Πετρί). Στην συνέχεια στρίβουμε δεξιά στον πρώτο δρόμο προς Γυμνάσιο-Λύκειο και στην συνέχεια ανηφορίζουμε το πλακόστρωτο για Αγία Φωτιά στα 2 χλμ. της διαδρομής. Συνεχίζουμε δεξιά προς τις πηγές Λιγώνα ανακαλύπτοντας τους δεκάδες νερόμυλους και στο μονοπάτι προς πόρτες (Βαφειό) στα 3.5 χλμ. στρίβουμε αριστερά ανηφορίζοντας. Στα 5 χλμ. και πριν στρίψουμε αριστερά για το κατηφορικό τμήμα της διαδρομής βρισκόμαστε στο υψηλότερο σημείο με καταπληκτική θέα προς Μόλυβο. Το επόμενο μονοπάτι της μίξας είναι βαθύσκιωτο με βράχους μικρούς και μεγάλους και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Ακολουθεί το πλακόστρωτο της Αγ. Φωτιάς όπου η ταχύτητα και η σωστή επιλογή στα πατήματα πάνω στις πλάκες θα μας φέρουν γρήγορα στην παραλία της Πέτρας και στον τερματισμό της διαδρομής έχοντας ζήσει και κατακτήσει τις πρώτες μας στιγμές σε αγώνα ορεινού τρεξίματος.

Petra Kids - 1,8 km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 22.05.2022, ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10:10 π.μ.

ΤΟΠΟΣ: ΠΕΤΡΑ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΑΣ, ΠΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ, ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΗ ΠΕΤΡΙ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΗΠΕΔΟ, ΠΛΑΤΕΙΑ.

α. Αγόρια από 7 έως 10 ετών και

β. Κορίτσια από 7 έως 10 ετών.

γ. Αγόρια από 11 έως 14 ετών και

δ. Κορίτσια από 11 έως 14 ετών.

PETRA JUNIOR TRAIL 3,6 km

ΧΡΟΝΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 22.05.2022, ΕΚΚΙΝΗΣΗ 10:20 π.μ.

ΤΟΠΟΣ: ΠΕΤΡΑ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΑΣ, ΠΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ, ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΗ ΠΕΤΡΙ , ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΗΠΕΔΟ, ΠΛΑΤΕΙΑ. (2 γύροι)

α. Εφήβων (αγόρια 15-17 ετών με υπεύθυνη δήλωση γονέα) και

β. Κορασίδων (κορίτσια 15-17 ετών με υπεύθυνη δήλωση γονέα)